سرمربی تیم فوتبال تراکتور:
نتوانستیم از برتری عددیمان استفاده کنیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نتوانستیم از برتری عددی که داشتیم به خوبی استفاده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور:
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نتوانستیم از برتری عددی که داشتیم به خوبی استفاده کنیم.